Forum.w.Nieruchomosci.pl

Nieruchomościowe forum dyskusyjne poruszające problemy rynku nieruchomości i jego specjalistów.

Nie jesteś zalogowany.

#1 2010-12-02 14:34:24

katarzyna28
Użytkownik

Franczyza czy praca w biurze na prowizji?

Jeśli jestem początkującym agentem nieruchomości (bez licencji) i chciałabym zacząć uprawiać ten zawód, to co możecie poradzić na początek mojej drogi zawodowej ? Czy franczyza ze znanym i dużym brokerem (jakie ryzyko, mniej więcej koszty) czy lepiej jednak zatrudnić się w jakimś biurze jadąc tylko na prowizji  (sama mam opłacić szkolenie, zwrot kaucji w przypadku udanej transakcji) ???

Przymierzam się do studiów podyplomowych z pośrednictwa, choć nie ukrywam frapują mnie ta zawirowania wokół licencji na pośredników- plany rządowe (raz tak mówią, raz inaczej). Wydam kasę na zrobienie licencji apotem okaże się, ze nie potrzebnie.

Ostatnio edytowany przez katarzyna28 (2010-12-02 14:36:23)

#2 2010-12-03 00:17:49

andy1909Z
Użytkownik

Re: Franczyza czy praca w biurze na prowizji?

o to jest pytanie i wg mnie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Może na początek tam gdzie mniejsze ryzyko.....
pracę zawsze można zmienić, nie będzie licencji to będą "egzaminy" w stowarzyszeniach, "wolnej amerykanki" to raczej nie będzie. A politycy Popaprańcy wszelkiej maści mówią to co ciemna masa łyknie, wszak niedługo kolejne wybory....

#3 2010-12-03 19:13:39

Arture
Użytkownik

Olej pośrednictwo i idź na zarządzanie nieruchomościami, będziesz miała przynajmniej stabilne dochody. Pośrednictwo jest i bedzie nadal przycinane b.nisko przez internet, wszyscy obecni pośrednicy z tego nie wyżyja. Biorąc jeszcze pod uwagę b. niską rangę tego zawodu/do czego doprowadzili m.in.nasi aktywiści/ -szkoda na to czasu.

#4 2012-02-09 17:34:21

BADA
Użytkownik
Od: Mazowsze
Serwis